جستجوی پیشرفته جستجو در وب
كارآفريني

 برقراري ارتباط صحيح براي كسب موفقيت در كار

1- مهارتهاي نوشتاري خود را بهبود ببخشيد.
فرقي نمي كند كه شما در حال نوشتن نامه ٬ ياداشت يا ارسال ايميل باشيد داشتن مهارت هاي نوشتاري در سطح خوب كليد موفقيت شما در كار است .
2- بهتر گوش كردن را ياد بگيريد
سكوت گاهي اوقات بهترين راه براي برقراري ارتباط ٬ صحبت نكردن و گوش دادن است . شنوندهي خوبي بودن براي كسب نتايج مثبت و موثر در كار ٬ يك الزام است . شنونده ي خوبي بودن علاوه بر اينكه به شما در پيدا كردن ديد و بينش دقيق تر كمك مي كند ٬ همكاران شما نيز احساس مي كنند كه براي آنها ارزش قائل شده ايد و در مقابل آنها نيز براي نظرات شما احترام قائل مي شوند.
3- مهارتهاي گفتاري خود را قوي كنيد ( فن بيان خوبي داشته باشيد)
همه ما مي دانيم كه بي مقدمه صحبت كردن و سخن نسنجيده گفتن ٬ چقدر ناخوشايند است . كاربرد جملات عجيب و غريب ٬ عبارات و لغات نادرست مي تواند ارتباطات متقابل در محل كار را مختل كند .
صحيح سخن گفتن و دانستن فن بيان براي حضور در جلسات ٬ سخنراني ها و مصاحبه هاي اداري٬ بسيار مهم است.
4- مهم تر از همه رفتار خوبي داشته باشيد.
آگاهي و شناخت از رموز رفتاري ٬ بخش مهمي از ارتباطات كاري است . دانستن آداب و معاشرت مناسب محل كار و داشتن اخلاق خوب نشانگر مناسب بودن هر دو اين موارد است . شما چگونه ارتباط برقرار مي كنيد و رفتار شما چه نكته ٬ موضوع و پيامي را منتقل مي كند.
10 نكته مفيد براي كارآفرين تازه كار
1- به كار مورد علاقه تان بپردازيد .
2- طرح تجاري خود را بنويسيد.
3- فرضيه اي كه براي شروع كار در نظر داريد در دو يا سه ضرب كنيد .
4- بازار ويژه ي هدف را تا ممكن است محدود كنيد .
5- از ايده هاي موثر و كار آمدي استفاده كنيد كه منحصر به فرد باشند .
6- به مشتري صرفاً به عنوان يك منبع در آمد نگاه نكنيد .
7- همه كارها را خودتان انجام دهيد .
8- به خاطر داشته باشيد كه ( شما ) مهم ترين عنصر كسب و كارتان هستيد.
9- روابطي قوي ايجاد كنيد .
10- گروهي براي همكاري دهيد.
 
بازديدکنندگان اين صفحه: 9390 | بازديدکنندگان امروز: 419 | کل بازديدکنندگان: 1549676 | بازديدکنندگان آنلاین: 6 | زمان بارگزاري صفحه: 0.2280 ثانيه